de-vakanties-van-2023.reismee.nl

Bijna zover!

Nog 2 nachtjes slapen, en dan gaan we naar de Bosrand. Het gaat dit keer een bijzondere ervaring worden, want: wij gaan een weekje verblijven in het allernieuwste chalet, de Esdoorn.

Dat komt zo: we hadden, ik zou zeggen uiteraard, ons vaste verblijf het Eethuis, geboekt. Een tijdje terug, vroeg Ria aan ons, of we niet wilden ruilen, want ze had iemand, die graag 4 weken achter elkaar het Eethuis wilde boeken. Nou, daar hoefden we niet zo lang over na te denken, als wij iets willen, regelen ze dat ook altijd, dus nu konden wij eens wat terug doen. En ja, het nieuwste chalet, dat is natuurlijk een mooie ruil! De plaatsing ervan vorig jaar liepen we net mis, dat was vooral voor Martin natuurlijk heel jammer. Want dat is altijd spectaculair om te zien! Wel hebben we toen het gat gezien, waar het chalet zou worden geplaatst, dus we weten dat alle voorzieningen keurig aanwezig zijn! Om Martin enigszins te troosten, omdat hij de plaatsing niet kon mee maken, bood Ria ons aan, om proefkonijn te zijn, en een paar dagen in de Esdoorn te verblijven als die was opgeleverd. Nou, dat vonden we natuurlijk heel leuk. Want dan mogen we een lijstje maken, en zeggen wat er nog niet helemaal in orde is. Dat valt meestal niet mee, want het is altijd in orde, maar je weet maar nooit natuurlijk. Helaas is ook dat niet gelukt, want ze waren zo snel klaar met de Esdoorn, dat wij niet in de mogelijkheid waren om dat te doen.

Maar nu gaan we dan toch een hele week genieten van de Esdoorn! Laat de zon maar komen, de fietsen zijn al klaar, morgen samen met de kleinkinderen inpakken, en dan vrijdag: wegwezen!

Bijna vergeten: ook nog lekkers bakken om mee te nemen. Ik denk dat we de Toezen maar weer eens gaan verwennen met macadamiakoekjes!

marja

heel veel zon en heerlijk weer om lekker te fietsen. ik kijk uit naar jullie leuke verhalen.

Lucienne

Leuk hoor jongens! Heel veel plezier! Het wordt mooi weer.? Ik ga jullie verhaaltjes weer lezen voor het slapen gaan. Eveline, mocht je je ooit gaan vervelen zou je altijd nog schrijfster kunnen worden! Enig om je stukjes te lezen.