de-vakanties-van-2023.reismee.nl

Bosrand augustus 2023 dag 3

Dag 3

Wat een heerlijke en prachtige dag vandaag! Toen we om half 8!! Wakker werden, prikte de zon al door de gordijnen. Rustig opgestart, om even over 8en dacht opa, ik gluur eens om het hoekje bij onze logee. Oma kwam ook kijken, en vroeg: ben je al wakker? Wat op zich natuurlijk al een domme vraag is aan iemand die al overduidelijk wakker is! En wat antwoord hij met een stalen gezicht? Opa heeft me wakker gemaakt! De fantast!

Na het ontbijt was het thema voornamelijk: wanneer komen ze me ophalen? Om hem af te leiden, ging opa met hem naar de skelter en hebben ze rondjes over de camping gereden, en bij de andere opa en oma van Sara, koffie gedronken. Noah ging voor limonade en een bak aardbeien. Toen opa bedankte voor de koffie bij vertrek, bedankte hij ook keurig, uit zich zelf, voor de aardbeien, het is een keurig opgevoed kind, ik kan niet anders zeggen. Het kwam er zo parmantig uit!

Tegen 11 uur kreeg ik een berichtje van mama, dat ze gingen vertrekken. Dus daar kon nog wel een potje voetbal tegen aan. Daarna hebben we het terras naar het voetbalveld verplaatst, daar was het een stuk koeler, en meer schaduw.

En ja hoor, het lang verwacht berichtje kwam: we zijn er bijna! Dus oma en Noah naar de ingang, om papa en mama te ontvangen en de weg naar het vakantiehuis te wijzen.

Gezellig met elkaar een broodje gegeten, en toen moest Noah zijn skelter kunsten aan papa en mama laten zien. Helaas voor Noah had Finn geen zin in een skelter wedstrijd ….

Maar de zandbak was ook leuk. En ook een boswandeling stond op het programma, we hebben alvast mooie takken, eikels, blaadjes en dennenappels verzameld!

We hebben lekker op tijd soep met brood gegeten als warme maaltijd, met lekker beleg voor op de broodjes, en toen was het tijd om naar huis te gaan. Onze logee heeft het speelgoed allemaal mee genomen, dus op de terugweg hebben we ruimte voor alle spullen die oma van de week nog in de diverse kringloopwinkels tegen gaat komen!

Inmiddels bericht dat ze goed thuis zijn aangekomen, en ik heb het voor de zekerheid nog even aan Ria gevraagd, maar al het zand wat er thuis bij het douchen vanaf komt, mogen ze in Assendelft houden! Mooi een beetje Veluwe in de Assendelftse zandbak!

Morgen wordt het weer een mooie dag begrijp ik. Plan is om richting Barneveld te fietsen, daar schijnt in een natuurgebied een mooie zorgboerderij met winkel te zijn. Het Paradijs genaamd, nou, dat zegt genoeg!

En sorry, maar vandaag geen foto’ gemaakt, we hadden het veel te druk met voetballen en de ontvangst van papa, mama en grote broer Finn!

Lucia

Heerlijke dagen gehad met jullie kleinzoon. Heel leuk. En nu samen van de week met het mooie weer genieten. Veel plezier